
هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی
معرفی
اهداف:
- اﻧﺘﺨﺎب اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ اﺻﻠﺢ از ﺑﯿﻦ ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﺟﺬب و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﺒﺪﯾﻞ وﺿﻌﯿﺖ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و اﯾﺠﺎد وﺣﺪت روﯾﻪ در اﻣﻮر اﺳﺘﺨﺪام اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ
وظایف:
- ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻧﯿﺎزﻫﺎي ﺟﺬب اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ در گروههای آﻣﻮزﺷﯽ و ﭘﮋوﻫﺸﯽ
- اﻧﺠﺎم ﻓﺮاﺧﻮان ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺑﺮاي ﺟﺬب اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ ﻣﺆﺳﺴﻪ
- ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮي در ﺧﺼﻮص ﻧﺤﻮه و ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ اﺳﺘﺨﺪام اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ اﻋﻢ از ﻗﺮاردادي، ﭘﯿﻤﺎﻧﯽ، رﺳﻤﯽ-آزﻣﺎﯾﺸﯽ، رﺳﻤﯽ-ﻗﻄﻌﯽ، ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ ﻃﺮح ﺳﺮﺑﺎزي، ﻣﺄﻣﻮرﯾﺖ و اﻧﺘﻘﺎل اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ در ﭼﺎرﭼﻮب آﯾﯿﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ و ﻣﻘﺮرات ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ
- اﻋﻼم ﻧﻈﺮ درﺧﺼﻮص ﺟﺬب اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ اﺳﺘﺨﺪام در ﻣﺆﺳﺴﻪ و ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن راﺗﺒﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ از ﻟﺤﺎظ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻫﺎي ﻋﻠﻤﯽ و ﺻﻼﺣﯿﺖ ﻋﻤﻮﻣﯽ
- ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﺣﺴﻦ اﺟﺮاي ﻗﻮاﻧﯿﻦ و ﻣﻘﺮرات ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ اﺳﺘﺨﺪام اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ
- اراﺋﻪ ﮔﺰارﺷﺎت ﻣﺴﺘﻤﺮ ﺳﺎﻟﯿﺎﻧﻪ ﺣﺴﺐ ﻣﻮرد ﺑﻪ ﻫﯿﺄت ﻣﺮﮐﺰي ﺟﺬب اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ وزارﺗﯿﻦ
فایلهای مفید
فایلهای مفید
لا تتوفر أية معاينة
حسنًا... يبدو أن هذا العنصر لا يتضمن معاينة يمكننا إظهارها لك.
آییننامهها و بخشنامهها
آییننامهها و بخشنامهها
اهم وظایف و مسئولیت های مدیریت
اهم وظایف و مسئولیت های مدیریت
1- دريافت الكترونيكي پرونده هاي علمي و عمومي از طريق سامانه مهر رضوي مركز جذب اعضاي هيات علمي و پيشبرد و پيگيري مراحل تعريف شده در سامانه جهت تكميل پروندهها و در نهايت تكميل و ارسال الكترونيكي پروندهها به مركز جذب جهت اخذ تاييديه مركز جذب اعضاي هيات علمي وزارت عتف
2- دريافت الكترونيكي درخواستهاي ماموريت، انتقالي و تجديدنظر و متقاضيان جذب فراخوانها و همچنين دريافت مدارك دستي از متقاضيان جذب و تبديل وضعيت جهت تشكيل پروندههاي فيزيكي علمي و عمومي
3- آماده سازي جهت ثبت اعلام نياز دانشگاه در فراخوانهاي سراسري جذب و استخدام اعضاي هيات علمي از طريق سامانه مهر رضوي مركز جذب اعضاي هيات علمي وزارت علوم كه شامل مراحل:
2- دريافت الكترونيكي درخواستهاي ماموريت، انتقالي و تجديدنظر و متقاضيان جذب فراخوانها و همچنين دريافت مدارك دستي از متقاضيان جذب و تبديل وضعيت جهت تشكيل پروندههاي فيزيكي علمي و عمومي
3- آماده سازي جهت ثبت اعلام نياز دانشگاه در فراخوانهاي سراسري جذب و استخدام اعضاي هيات علمي از طريق سامانه مهر رضوي مركز جذب اعضاي هيات علمي وزارت علوم كه شامل مراحل:
- ارسال نامه اعلام نياز به دانشكده ها جهت جمع آوري نيازهاي جذب براي دانشگاه
- دريافت و تنظيم و ثبت اعلام نياز هاي دانشگاه در سامانه مهر رضوي مركز جذب پس از تاييد نهايي اعلام نيازهاي دانشكده ها در جلسات هيات اجرايي جذب
- پاسخگويي در خصوص راهنمايي كاربران سامانه از جمله روءساي دانشكده ها و اعضاي كارگروه علمي و مسئولين اداري دانشكده ها و متقاضيان جهت نحوه استفاده از سامانه و رفع مشكلات و خطاهاي احتمالي كاربران پس از هماهنگي با واحد IT مركز جذب وزات عتف
- تنظيم و ثبت اعضاي كارگروههاي علمي دانشكدهها جهت تعريف فرمهاي امتيازات علمي متقاضيان جذب و تكميل و ثبت امتيازات توسط اعضاي كارگروه علمي
4- آمادهسازي جداول احتساب امتيازات تبديل وضعيت اعضاي هيات علمي جهت طرح در جلسات كارگروههاي علمي و عمومي و ماده يك و و محاسبه مجموع كل و ريز امتيازات جداول بعد از امتيازدهي علمي توسط دانشكدهها و ارسال مجدد به دانشكده در صورت نياز به ويرايش و آمادهسازي نهايي جهت طرح نهايي در جلسه هيات اجرايي جذب دانشگاه
5- اقدام جهت تهيه نامه ها و اجراي مصوبات تصويب شده در جلسات هيات اجرايي جذب به صورت هفتگي شامل پاسخ به نامههاي مركز جذب و ساير ارگانها در خصوص متقاضيان استخدام و تبديل وضعيت و انتقالي و ماموريت
6- پاسخگويي تماسهاي تلفني و حضوري مراجعان بصورت روزانه
7- پيگيري پروندههاي ارسال شده به مركز جذب اعضاي هيات علمي وزارت علوم بصورت مكتوب و سامانهاي جهت رفع نقص پرونده ها در صورت نياز به ويرايش و پيگيري آييننامهها و نامههاي وارده از مركز جذب در صورت وجود ابهام جهت شفافسازي و اجرا در دانشگاه
8- پاسخگويي و مكاتبه با ساير واحدهاي دانشگاه در خصوص امور دبيرخانه جذب شامل: حوزه رياست، دانشكدهها، كارگزيني اعضاي هيات علمي، معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي، معاونت اداري و مالي، واحد حقوقي، دفتر نهاد رهبري و حراست دانشگاه، دفتر نظارت و ارزيابي و تضمين كيفيت دانشگاه
9- همكاري و مشاركت و برگزاري جلسات هم انديشي با همكاران جذب و رئيس محترم اداره و دبير محترم جذب جهت اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور در دبيرخانه هيات اجرايي جذب اعضاي هيات علمي
10- تهيه آمار و گزارش هاي لازم از فعاليت هاي دبيرخانه جذب جهت ارسال به مركز جذب يا ساير واحدهاي دانشگاه
11- انجام ساير اموري كه در چارچوب اهداف و وظايف مربوط به واحد دبيرخانه هيات اجرايي جذب باشد.
5- اقدام جهت تهيه نامه ها و اجراي مصوبات تصويب شده در جلسات هيات اجرايي جذب به صورت هفتگي شامل پاسخ به نامههاي مركز جذب و ساير ارگانها در خصوص متقاضيان استخدام و تبديل وضعيت و انتقالي و ماموريت
6- پاسخگويي تماسهاي تلفني و حضوري مراجعان بصورت روزانه
7- پيگيري پروندههاي ارسال شده به مركز جذب اعضاي هيات علمي وزارت علوم بصورت مكتوب و سامانهاي جهت رفع نقص پرونده ها در صورت نياز به ويرايش و پيگيري آييننامهها و نامههاي وارده از مركز جذب در صورت وجود ابهام جهت شفافسازي و اجرا در دانشگاه
8- پاسخگويي و مكاتبه با ساير واحدهاي دانشگاه در خصوص امور دبيرخانه جذب شامل: حوزه رياست، دانشكدهها، كارگزيني اعضاي هيات علمي، معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي، معاونت اداري و مالي، واحد حقوقي، دفتر نهاد رهبري و حراست دانشگاه، دفتر نظارت و ارزيابي و تضمين كيفيت دانشگاه
9- همكاري و مشاركت و برگزاري جلسات هم انديشي با همكاران جذب و رئيس محترم اداره و دبير محترم جذب جهت اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور در دبيرخانه هيات اجرايي جذب اعضاي هيات علمي
10- تهيه آمار و گزارش هاي لازم از فعاليت هاي دبيرخانه جذب جهت ارسال به مركز جذب يا ساير واحدهاي دانشگاه
11- انجام ساير اموري كه در چارچوب اهداف و وظايف مربوط به واحد دبيرخانه هيات اجرايي جذب باشد.
کارگروه بررسی صلاحیت عمومی
کارگروه بررسی صلاحیت عمومی