
هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی
معرفی
اهداف:
- اﻧﺘﺨﺎب اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ اﺻﻠﺢ از ﺑﯿﻦ ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﺟﺬب و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﺒﺪﯾﻞ وﺿﻌﯿﺖ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و اﯾﺠﺎد وﺣﺪت روﯾﻪ در اﻣﻮر اﺳﺘﺨﺪام اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ
وظایف:
- ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻧﯿﺎزﻫﺎي ﺟﺬب اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ در گروههای آﻣﻮزﺷﯽ و ﭘﮋوﻫﺸﯽ
- اﻧﺠﺎم ﻓﺮاﺧﻮان ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺑﺮاي ﺟﺬب اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ ﻣﺆﺳﺴﻪ
- ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮي در ﺧﺼﻮص ﻧﺤﻮه و ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ اﺳﺘﺨﺪام اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ اﻋﻢ از ﻗﺮاردادي، ﭘﯿﻤﺎﻧﯽ، رﺳﻤﯽ-آزﻣﺎﯾﺸﯽ، رﺳﻤﯽ-ﻗﻄﻌﯽ، ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ ﻃﺮح ﺳﺮﺑﺎزي، ﻣﺄﻣﻮرﯾﺖ و اﻧﺘﻘﺎل اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ در ﭼﺎرﭼﻮب آﯾﯿﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ و ﻣﻘﺮرات ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ
- اﻋﻼم ﻧﻈﺮ درﺧﺼﻮص ﺟﺬب اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ اﺳﺘﺨﺪام در ﻣﺆﺳﺴﻪ و ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن راﺗﺒﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ از ﻟﺤﺎظ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻫﺎي ﻋﻠﻤﯽ و ﺻﻼﺣﯿﺖ ﻋﻤﻮﻣﯽ
- ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﺣﺴﻦ اﺟﺮاي ﻗﻮاﻧﯿﻦ و ﻣﻘﺮرات ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ اﺳﺘﺨﺪام اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ
- اراﺋﻪ ﮔﺰارﺷﺎت ﻣﺴﺘﻤﺮ ﺳﺎﻟﯿﺎﻧﻪ ﺣﺴﺐ ﻣﻮرد ﺑﻪ ﻫﯿﺄت ﻣﺮﮐﺰي ﺟﺬب اﻋﻀﺎي ﻫﯿﺄت ﻋﻠﻤﯽ وزارﺗﯿﻦ
فایلهای مفید
فایلهای مفید
No preview available
Hmm... looks like this item doesn't have a preview we can show you.
آییننامهها و بخشنامهها
آییننامهها و بخشنامهها
اهم وظایف و مسئولیت های مدیریت
اهم وظایف و مسئولیت های مدیریت
1- دريافت الكترونيكي پرونده هاي علمي و عمومي از طريق سامانه مهر رضوي مركز جذب اعضاي هيات علمي و پيشبرد و پيگيري مراحل تعريف شده در سامانه جهت تكميل پروندهها و در نهايت تكميل و ارسال الكترونيكي پروندهها به مركز جذب جهت اخذ تاييديه مركز جذب اعضاي هيات علمي وزارت عتف
2- دريافت الكترونيكي درخواستهاي ماموريت، انتقالي و تجديدنظر و متقاضيان جذب فراخوانها و همچنين دريافت مدارك دستي از متقاضيان جذب و تبديل وضعيت جهت تشكيل پروندههاي فيزيكي علمي و عمومي
3- آماده سازي جهت ثبت اعلام نياز دانشگاه در فراخوانهاي سراسري جذب و استخدام اعضاي هيات علمي از طريق سامانه مهر رضوي مركز جذب اعضاي هيات علمي وزارت علوم كه شامل مراحل:
2- دريافت الكترونيكي درخواستهاي ماموريت، انتقالي و تجديدنظر و متقاضيان جذب فراخوانها و همچنين دريافت مدارك دستي از متقاضيان جذب و تبديل وضعيت جهت تشكيل پروندههاي فيزيكي علمي و عمومي
3- آماده سازي جهت ثبت اعلام نياز دانشگاه در فراخوانهاي سراسري جذب و استخدام اعضاي هيات علمي از طريق سامانه مهر رضوي مركز جذب اعضاي هيات علمي وزارت علوم كه شامل مراحل:
- ارسال نامه اعلام نياز به دانشكده ها جهت جمع آوري نيازهاي جذب براي دانشگاه
- دريافت و تنظيم و ثبت اعلام نياز هاي دانشگاه در سامانه مهر رضوي مركز جذب پس از تاييد نهايي اعلام نيازهاي دانشكده ها در جلسات هيات اجرايي جذب
- پاسخگويي در خصوص راهنمايي كاربران سامانه از جمله روءساي دانشكده ها و اعضاي كارگروه علمي و مسئولين اداري دانشكده ها و متقاضيان جهت نحوه استفاده از سامانه و رفع مشكلات و خطاهاي احتمالي كاربران پس از هماهنگي با واحد IT مركز جذب وزات عتف
- تنظيم و ثبت اعضاي كارگروههاي علمي دانشكدهها جهت تعريف فرمهاي امتيازات علمي متقاضيان جذب و تكميل و ثبت امتيازات توسط اعضاي كارگروه علمي
4- آمادهسازي جداول احتساب امتيازات تبديل وضعيت اعضاي هيات علمي جهت طرح در جلسات كارگروههاي علمي و عمومي و ماده يك و و محاسبه مجموع كل و ريز امتيازات جداول بعد از امتيازدهي علمي توسط دانشكدهها و ارسال مجدد به دانشكده در صورت نياز به ويرايش و آمادهسازي نهايي جهت طرح نهايي در جلسه هيات اجرايي جذب دانشگاه
5- اقدام جهت تهيه نامه ها و اجراي مصوبات تصويب شده در جلسات هيات اجرايي جذب به صورت هفتگي شامل پاسخ به نامههاي مركز جذب و ساير ارگانها در خصوص متقاضيان استخدام و تبديل وضعيت و انتقالي و ماموريت
6- پاسخگويي تماسهاي تلفني و حضوري مراجعان بصورت روزانه
7- پيگيري پروندههاي ارسال شده به مركز جذب اعضاي هيات علمي وزارت علوم بصورت مكتوب و سامانهاي جهت رفع نقص پرونده ها در صورت نياز به ويرايش و پيگيري آييننامهها و نامههاي وارده از مركز جذب در صورت وجود ابهام جهت شفافسازي و اجرا در دانشگاه
8- پاسخگويي و مكاتبه با ساير واحدهاي دانشگاه در خصوص امور دبيرخانه جذب شامل: حوزه رياست، دانشكدهها، كارگزيني اعضاي هيات علمي، معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي، معاونت اداري و مالي، واحد حقوقي، دفتر نهاد رهبري و حراست دانشگاه، دفتر نظارت و ارزيابي و تضمين كيفيت دانشگاه
9- همكاري و مشاركت و برگزاري جلسات هم انديشي با همكاران جذب و رئيس محترم اداره و دبير محترم جذب جهت اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور در دبيرخانه هيات اجرايي جذب اعضاي هيات علمي
10- تهيه آمار و گزارش هاي لازم از فعاليت هاي دبيرخانه جذب جهت ارسال به مركز جذب يا ساير واحدهاي دانشگاه
11- انجام ساير اموري كه در چارچوب اهداف و وظايف مربوط به واحد دبيرخانه هيات اجرايي جذب باشد.
5- اقدام جهت تهيه نامه ها و اجراي مصوبات تصويب شده در جلسات هيات اجرايي جذب به صورت هفتگي شامل پاسخ به نامههاي مركز جذب و ساير ارگانها در خصوص متقاضيان استخدام و تبديل وضعيت و انتقالي و ماموريت
6- پاسخگويي تماسهاي تلفني و حضوري مراجعان بصورت روزانه
7- پيگيري پروندههاي ارسال شده به مركز جذب اعضاي هيات علمي وزارت علوم بصورت مكتوب و سامانهاي جهت رفع نقص پرونده ها در صورت نياز به ويرايش و پيگيري آييننامهها و نامههاي وارده از مركز جذب در صورت وجود ابهام جهت شفافسازي و اجرا در دانشگاه
8- پاسخگويي و مكاتبه با ساير واحدهاي دانشگاه در خصوص امور دبيرخانه جذب شامل: حوزه رياست، دانشكدهها، كارگزيني اعضاي هيات علمي، معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي، معاونت اداري و مالي، واحد حقوقي، دفتر نهاد رهبري و حراست دانشگاه، دفتر نظارت و ارزيابي و تضمين كيفيت دانشگاه
9- همكاري و مشاركت و برگزاري جلسات هم انديشي با همكاران جذب و رئيس محترم اداره و دبير محترم جذب جهت اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور در دبيرخانه هيات اجرايي جذب اعضاي هيات علمي
10- تهيه آمار و گزارش هاي لازم از فعاليت هاي دبيرخانه جذب جهت ارسال به مركز جذب يا ساير واحدهاي دانشگاه
11- انجام ساير اموري كه در چارچوب اهداف و وظايف مربوط به واحد دبيرخانه هيات اجرايي جذب باشد.
کارگروه بررسی صلاحیت عمومی
کارگروه بررسی صلاحیت عمومی